söndag

då var denna hemska helg avklarad, fyra veckor kvar tills nästa!

jag köpte hem lite gott till mig & daniel, blev baguette med creme bonjour med smak av oliv & EXTRA vitlök ;) haha, lite påskmust & vaniljhjärta till det, mm så gott, är helt proppmätt!
köpte typ chipshjärtan, men dom får bli en annan dag haha!

daniel har somnat, han är trött efter matchen, dom vann, JIPPI!

nej nu ska jag nog börja göra mig klar för kvällen & lägga mig, är väldigt trött känner jag, ska ju jobba imorn också.




Kommentarer
Postat av: Elin

Din inspiration med att pyssla och fixa med mat och fika vill jag också ha!

2010-03-15 @ 11:04:57
URL: http://erikssonelin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0