onsdag dag

under förmiddagen kollade jag på the hills, sen skjutsade pappa mig så vi fixade med facket.
farmor kom runt ett tiden, vi åkte till gränby en snabbis, det blev en sväng in på kvantum.
dom har as billigt godis!

hittade påskpresent till daniel & en jättesöt kjol till mig själv, endast 50 kr, gud vad jag hittar snygga kläder jag spanat på länge!
en riktig sommarkjol!

nu fikar jag & farmor kanelbulle, ska äta lite lunch, ägg & lax!
ska jobba ikväll 17-21.
drygt pass.

sen ikväll när jag kommer hem ikväll ska jag & daniel ta ett beslut om lägenheten......



Kommentarer
Postat av: emma

Älskar kanelbullar =)

2010-03-31 @ 19:01:55
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0