mysdag med min daniel

dagen har varit lugn, daniel var ledig idag från jobbet.
bara för vi kunde sova hur länge vi ville var vi vakna vid sex båda två, så daniel gick upp & badade & jag låg kvar i sängen, somnade om runt sju & sov till nio.

vi låg bara & myste, vi höll faktiskt en tyst minut...
sen åkte daniel iväg till vägverket & skrev teoriprov. han klarade det, så grattis älskade!
efter provet åkte vi med farmor till ikea, blev lunch där & sen gick vi & tittade runt bara.

åkte iväg till dennis i någon timme.
har varit ute hos mamma & pappa ikväll & ätit middag, sen kom mormor & morfar över & fikade.
så det har varit en mysig & lugn dag med min kära.

nu kollar jag på greys, efter det ska jag krypa ner i den härligt nybäddade sängen & där blir det andra avenyn på datan.
sen blir det oc!!
ska även skriva en inköpslista för morgondagen när jag & daniel ska åka & handla mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0