lägenhet

idag på min första rast skyndade jag mig till hm för att köpa min fina röda ros klänning. såg den ingenstans & frågade efter den. då sa butiksbiträdet det hemska: den är slut, tog helt slut på fem minuter!
NOOOOOO!

så jag längtat efter denna dag då den ska komma ut i butik, aja, slut på internet också :(
aja jag spara ialla fall 500 kr, men det blev en fin jacka jag kollat på ett bra tag :)

idag fick vi höra att VI HAR FÅTT LÄGENHET!!!
en lägenhet i flogsta. en 2a på 59 kvadrat.
ska kika på den på tisdag.

blev så himla glad men vet ändå inte, daniel & jag vill helst bo i stockholm.
daniel har inget jobb efter midsommar här i uppsala, han har heller inget lag kvar vad vi vet ännu.
så vi vet inte alls hur vi ska lösa det här.
måste först & främst se lägenheten & avgöra om det är något vi vill bo i..
jättekul att vi fick den & supergulligt av jeanette!!!
så vi måste verkligen ta ett klokt beslut..

när jag kom hem från jobbet gjorde jag & daniel våfflor.
var himla gott! blev sylt & glass & grädde till :)

efter det åkte vi till elgiganten, daniel köpte nytt spel till PS3 & skydd till sin iphone.
vi hade tänkt åka till mediamarkt, men ändra oss ganska snabbt när vi såg bilkön som var ut på e4n haha.
vi valde att storhandla på måndag istället, vi kommer ändå inte vara här hemma i helgen.

nu är det slapp, daniel ska bada ett tag sen ska vi äta ben & jerrys new york chunky typ haha.
mumma!



den är så mycket snyggar än den ser ut här, är en a-modell & snygg krage!


Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis till lägenheten! =)

2010-03-25 @ 22:13:15
URL: http://erikssonelin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0