Korvstroganoff

idag har varit en jobbig dag på jobbet, har så ont i ryggen så jag inte vet vart jag ska ta vägen.
eftersom jag har ont blir jag irriterad för alla korkade kunder det finns!
usch har inte varit en kul dag..

efter jobbet kom rebecca till mitt jobb & vi åkte hem.
jag gjorde korvstroganoff & ris. jag är inget fan av det så jag åt nästan inget.
men rebecca & daniel tyckte det var gott :)

nu har vi skjutsat daniel på träning & köpt polly, jag ska göra en kladdkaka med polly, tror det kan bli gott!
håll tummarna! recept kommer sen :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv receptet på korvstroganoffen också! Jag älskar det men kan inte laga :D

2010-03-04 @ 22:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0