fredagens planer

jag, farmor & mathilda har åkt till rusta & öb, har försökt hittat en ljusslinga, men hittade inte det någonstans.
konstigt, vet att det ska finnas, men men får åka & leta mer sen..

efter det åkte vi hem till therese & fikade, hon var dock inte där för hon jobba haha.
vart en snabbfika sen hämtade jag daniel & vi åkte till elgiganten, sen hämtat upp dennis & anna.
anna skulle till skolan & nu är vi här hemma.
ska hämta anna runt fyra & åka tilk ikea så killarna äter innan matchen, väldigt väldigt viktig match & dom måste vinna!!!!!!

jag & anna ska ner till flustretafter work, texmex buffé, mamma har bokat bord för henne & några jobbarkompisar så det ska bli riktigt trevligt!
efter det blir det åka & titta på killarnas viktiga hockeymatch!

sitter & lyssnar sönder lady gaga & beyonce låt telephone. hörde den för någon månad sen, först nu på sistone jag börjat gilla den & nu spelar jag sönder den, dom två grymmast tjejerna i världen borde definitivt göra fler låtar ihop!!!


Kommentarer
Postat av: emma

den låten är riktigt bra! speciellt när beyonce rappar :P

2010-03-12 @ 20:07:11
URL: http://emmalona.blogg.se/
Postat av: Elin

Hahaha ja jag vet, helt sjuka! Kommer ihåg när vi på allvar satt och diskuterade raggarbrudar, och kom fram till att vi var dem enda snygga! Hahaha!

2010-03-13 @ 08:45:21
URL: http://erikssonelin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0