drömmer mig bort

jag tänker bara på att jag vill flytta härifrån & få mig något eget.
kanske vet vi lite mer hur hur det blir efter nästa vecka då daniels kval är över.
vi vill bo tillsammans & ska se hur allt blir med team uppsala, lite mer att utgå ifrån då.

jag visar hela tiden saker för daniel om saker jag vill ha i vår kommande lägenhet om vi hittar någon.
jag är just nu inne på väggord, tycker det är så fint & man kan välja vart man vill ha det & i vilka rum, så det ändå blir personligt.

om vi hittar en lägenhet så ska vi inreda den tillsammans, i den här lägenheten är det nästan bara jag-stil haha.
så det ska bli kul!
daniel tycker det är lite töntigt med väggord, men jag ska nog få honom att ändra sig!

här är ialla fall lite vad jag hittat idag :)


kan inte komma på vart det skulle stå, något förslag?


skulle vara fint över sängen
dessutom en mening från en av mina favoritlåtar


vet några som har detta citat, är fint & skulle nog vara i hallen



det här vill jag ska stå i köket, jag som älskar att baka & laga mat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0