8 mars, måndag

imorse åkte jag ut till mamma & pappa runt halv sju & sov.
runt nio smsade daniel & jag var tvungen att hämta han. han var helt borta, alldeles snurrig, han hade värsta migränen. ville köra upp han till akuten, men han vägrade.

så vi åkte till apoteket & sen skjutsade jag hem han.
jag åkte till husläkaren & väntar på röntgentid för min rygg.
efter det åkte jag till lisa & juni. var mysigt att ses & prata. alltid lika kul att prata med lisa haha.
juni blir bara större & större, den söta ungen!
synd att jag mådde så dåligt bara.

blev en god sallad till lunch ialla fall, kycklingsallad med avokado, soltorkade tomater, gurka, tomater, oliver & mozarella!

nu är jag & daniel hemma bra, är värsta sjukstugan här. det bara rinner tårar från mig & huvudet dunkar!
daniel har ont i huvudet nu igen.
allt känns jobbigt.

enda gången vi får en kväll tillsammans i vardagen är under dessa omständigheter, när vi är sjuka haha.
jag ska ialla fall ta en varm lång dusch snart.
sen blir det god mat, lyxmåndag. blir fläskfilé med pommes, bea & lite god sallad!
säkert lite bananasplit ikväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0