4 mars

idag sova jag till tolv, förstår inte vad det är med mig.
såhär länge kan man ju inte sova!
jag har ialla fall duschat & tagit det lugnt idag.

har precis ätit en lätt, god & super enkel lunch!
avokado med tonfiskröra.

det enda jag har i är:

* en klicka lätt majonnäs
* en klick lätt creme fraiche
* en tonfiksburk
* en halv lök (helst röd, men hade ingen hemma så fick bli gul idag)

ska inte göra något alls nu. vet inte ens om jag orkar sminka mig.
börjar jobba tre idag, 15-22.15.
usch jag orkar inte..

vet inte vad det är med mig just nu, känner mig allmänt deppig..
det enda jag vill göra är att ligga i sängen med daniel & ha hans armar runt mig.
då känner jag mig trygg.

nej nu ska jag kolla tv.
ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: emma

kanontips du ger, perfekt för mig som snart ska laga mat åt mig själv..

2010-03-04 @ 16:08:50
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0