29 mars, måndag

imorse åkte jag & daniel till jobbet strax efter sex tiden, inte kul usch så trötta vi var.
dagen har ialla fall gått snabbt & varit helt okej.

älskade savitri kom in på mitt jobb & sen skjutsade jag henne för att lämna ett papper.
efter det skjutsade jag daniel till bussen, han ska hem imorn & fixa en sak.
sen hämtade jag anna & vi åkte till fullerö & kikade, jag köpte fyra små söta bruna skålar & en glasburk!

sen blev det handla mat med faster therese & farmor, sen åkte vi & hälsade på jennifer på max & åt en varsin fajitasallad så goda!
väl efter maten åte vi hem till therese & kollade på tv, & hur dom har fått det efter ha målat om, jättefint & fräscht!
mysig kväll med min älskade therese.

hämtade jennifer runt nio, nu är vi här hemma, har fixat en massa ljus & röjt undan snabbt.
nu blir det myskväll med oc & godis!'





Kommentarer
Postat av: Tess

Vi får mysa mer snart!

Fina skålar.=)

2010-03-30 @ 17:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0