2 mars

imorse försov sig daniel, han vaknade fem i halv sju så det var snabbt ut i bilen & till jobbet!
när jag kom hem somnade jag om, jag sov till halv tolv, så himla skönt, mindre kul att somna ikväll haha.

så vad har jag gjort idag?
jag har legat i sängen heeeeela dagen, gick upp för ett tag sen & duschade & lagade mat, blev köttfärssås & spaghetti.

såg nu att det varit the hills marathon hela dagen, fan att jag missade det!
kollar nu ialla fall, sen ska jag snygga till mig snart, börjar jobba fyra! usch stängning.
för en gångs skull när daniel är ledig jobbar jag sent. är alltid så..
men men..

hörs senare kanske!


kreta 2008 med daniel

den här fina bilden tog daniel en av kvällarna

vår favoritresturang, hängde vindruvor i taket, låg precis vid stranden, vi såg solnedgången gå ner vid havet medans vi åt, så vackert

S'agapo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0