13 mars, piss lördag

GRATTIS MORBROR JONAS SOM FYLLER ÅR IDAG!

gårdagen var jättetrevlig på flustret, det var jag, anna, mamma, mojgan, monica & en till haha.
det var ju texmex buffe, det var sååå bra & riktig tacos, så gott det var! så nu blir det after work varje gång det är texmex!

vi pratade & hade det trevligt.
jag & anna åkte runt halv åtta & köpte godis & kollade på killarnas match, dom förlorade, så det var tungt.
efter matchen blev det myskväll till ett på natten haha!
hade många roliga & intressanta samtalsämnen!

imorse gick jag till centralen, var ganska skönt att gå i morgonsolen.
dansen var kul, förutom att jag glömde trikåer så jag hade balett i mina mjukisbyxor haha.

väl hemma i uppsala igen så har jag kommit hem & städat undan lite snabbt, blir verkligen STÄDNING imorn innan jobbet!
har skjutsat daniel till stationen, han ska till skogås ikväll, åh jag vill också med.
men jag måste jobba :(

nu sitter jag ialla fall & äter lite lunch, ska sminka mig om jag orkar sen börjar jag jobba halv fem till kvart över tio. känns inte kul. kul ialla fall att jobba med therese hihi, till nio ialla fall.
efter jobbet åker jag hem till mamma & pappa.

jag måste verkligen göra något åt det här, jag står inte ut, jag vill inte


vackra mamma & anna på flustret

jag igår, har klippt bort anna, hon vägra vara med haha

jag, mojgan & monica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0