10 mars, jobba idag

igår betsällde jag hem lite från nordljus, nu till en början fick det bli två hjärtan där det stod på ena "välkommen hem till oss" "WC" "Njut varje minut" , det flätade hjärtat.
så det känns jättekul!
får bli mer sen när det kommer en ny lägenhet!

jag åkte ialla fall ut till mamma & pappa runt halv fem. vi åt tacos där, gud så underbart gott, man äter alltid för mycket av tacos för det är så gott.
sen kom jennifer & vi kollade på desperate & drack milkshake.

åkte in & hämtade killarna efter matchen, dom förlorade :(
men dom fick tröstäta på donken haha!

nu är jag vaken & idag blir det jobba, jag ska jobba 11-19.15, ett lagom långt pass.
sen när jag kommer hem blir det tv heeela kvällen!

vi hörs ikväll!

det märks att våren är på gång har varit 5 grader i varmt nu i två dagar & solen lyser, asfalten är torr, det tycker jag är helt underbart!
så vi närmar oss sakta men säkert våren :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Mysigt! På tal om dom där cupcakes du pratade om i tisdags så har någon "kommenterat" mitt inlägg ooch skickat en läng till en sån, helt utan någon anledning :P haha .. Inte alls min stil, eller jag skulle inte vilja ha sån, isf i junis framtida rum :S ? Nja..



BYEBYE!! ;)

2010-03-10 @ 09:45:32
URL: http://lisaalkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0