onsdag

mötet med jeanette gick bra, hon är verkligen helt kanon!
efter mötet hämtade jag upp farmor & vi åkte till gränby. jag köpte min kavaj på hm!
var dock inte exakt den jag kollat på hela tiden, den var slut.
men fick den ialla fall för halva priset, 200!!

jag & farmor har bara suttit i solen & pratat hela dagen, åt underbart god pizza till lunch.
rebecca kom förbi sen också, kul att ses, var två veckor sen sist.

hämtade upp therese & daniel sen & gick på gränby lite.
köpte present till fredrik som fyller 10 år på söndag!

när vi lämnat therese hos hennes bror åkte vi ut till mamma & pappa & åt middag.
mormor & morfar var där också så det var mysigt.
har kollat tv hela kvällen, på det danska kungabröllopet!

ååh så jag längtar till daniel & viktorias bröllop på lördag, ska kolla hela dagen!

kollade på greys sen. gud så hemkst det var, tårarna bara rann..
efter det skjutsade vi hem morfar.
sprang in på ica & köpte en marinad.

ska sova snart, ligger & kollar på oc!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0