Midsommarhelgen

torsdag 24 juni:

på morgonkvisten åkte jag till älskade tess & hängde en stund.
sen var jag & hängde på låset till systemet, var kö enda till kvantum.
men ändå lyckades jag bli dagens första kund haha!

blev en runda på mq också dör jag var först haha!
sen ner på stan & shoppade tre saker på gina!
dom två saker jag velat ha & en extra sak blev det!

hämtade upp daniel runt elva sen rullade vi iväg till singö..
när vi kom fram var det stekande hett så vi solade & tog det lugnt.
emelie kom hem från grekland, var så kul att träffa henne!

sen kom bertil, brita & martin.
blev värsta grillkvällen med massa goda spett & grillning av mashmallows.
jag & emelie tog en kvällspromenix & sen kollade vi på filmen farsan allihopa.
en supermysig dag!

midsommarafton:

vi gick upp & fixade oss & åkte runt halv tolv tiden mot källbacken.
där mötte vi annas familj & sen skjutsade jag & anna ut grabbarna till harängen.
midsommarafton var jättemysig.

hade riktigt långbord med kransar & flaggor & snapsar & massa sill & gott!
hade riktigt kul också!
hur lyckat som helst!

sen gick jag & anna & sov i lägenheten & låg uppe i flera timmar & pratade om allt.
det var behövligt.
anna är absolut en av mina bästa vänner.

midsommardagen:

jag & anna gick upp & snygga till oss, åt en härlig frukost med hennes familj ute i solen.
sen åkte vi till norrtälje & mötte upp jennifer för att åka ut till harängen.

dagen & kvällen var hur mysig som helst.
när vi kom dit tog vi en cider med en gång!
blev lite yatzy spel & sen gick vi ner för att bada.
alla bada utom jag & dennis haha.

det blev grillning på kvällen & massa gott!
sen gjorde vi lite lekar.
tommys flickvän erika hade en jätterolig lek.
man skulle typ ta upp en kartong med munnen.
för vare varv som gick så klippte man av den så den blev kortare!

det var så himla kul att se på & gud hur vi skrattade!
daniel imponerade på alla! tommy med!
hockeyspelare är ju kända för att vara stela, vilket daniel visade motsatsen till haha.
grymt kul var det ialla fall!

gjorde yttligare en lek där man skulle gissa vilken person man blev utsedd till.
sen gick vi in & hade en låt tävling & sen spelade tommy & tomas gitarr hela natten lång.

vi gick & la oss runt två tiden.
jag, daniel, jennifer, dennis & anna sov i gäststugan.
daniel låg & höll alla vakna med hans skämt haha.

en helt underbar lördag!

söndag:

vaknade med strålande sol.
åt en brakfruksot buffé & sen solade vi & badade hela dagen.

jag & daniel åkte ut till singö runt halv fyra.
hämtade upp fredrik & johan på kalas i tomta & sen ut till singö på middag,
vi tänkte ta ett kvällsdopp, men det blåste kallt vid vattnet så det blev inget dopp för oss, bara för smågrabbarna.
 
daniel & jag åkte hem mot tråkiga vardagen & lägenheten runt halv nio tiden.

helgen har varit helt underbar.


han är så sjukt snygg min pojkvän!








midsommardagen





























singö



Kommentarer
Postat av: annahagman

<3

2010-07-02 @ 22:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0