3 juni, torsdag

imorse skjutsade jag daniel tilll jobbet & hämtade upp farmor direkt efter.
vi åkte till lägeheten & började dra in sängen & det i mitten av rummet & plockade undan från golvet.

vi satt & väntade på städaren som skulle komma.
städaren & målarna kom kl 8.
vi fick pengar av städaren som kompensation, han var riktigt trevlig & förstod precis vad vi menade.

vi skippar fonväggarna, blir hel vitt i hela lägenheten, det känns öndå okej.
skulle kosta 1000 kr per vägg annars, alltså 2000, så det känns ovärt om vi inte vet hur länge vi blir kvar..

så dom kör alla rum utom köket.
köket som är skabbigast & riktigt ofräscht.
jag förstår inte.

jag vet att nu för tiden bara klagar jag här i bloggen, skriver inte om något kul.
men nu är det faktiskt en lite jobbig period.
jag vet inte varför. eller jo..

men det ska vara kul & flytta.
vi känner oss inte hemma alls i lägenheten & att det såg för jäkligt ut när vi kom drar ner allt ännu mer.
just nu är det bara jobbigt..

idag är jag ialla fall ledig, det behöver jag.
jag är hos mamma & pappa nu, mamma har semester så vi ska sola hela dagen & försöka få lite färg tills imorn  för alla studentmottagningar.

ska äta frukost nu, blir en brämhults & jordgubbar i solen.
det är redan 26 grader varmt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0