23 juni, onsdag

igår åkte jag & jennifer ut till mamma & pappa runt sju.
vi sov till tio & sen kom morfar & byggde med altanen.

jag, tess & jennifer låg i solen hela dagen & pratade.
var så himla varmt, gjorde premiärdoppet!
eller, ja, ialla fall till midjan för min del haha.

till lunch blev det en kebabrulle, det var riktigt gott, har inte ätit det på hundra år!
rebecca kom förbi ett tag också :)

sen blev det jobb 16-22.15.
sista passet på en vecka, blir som en veckas semester, riktigt skönt!

daniel hämtade mig efter jobbet, sen blec det oc!

har precis kommit ut hit igen.
ska ju vara så fint väder  så ska sola & bada.

idag kommer jennifer hit runt tio.
sen klockan ett ska jag & jennifer bjuda mormor & morfarsillunch!
savitri kommer också hit sen, härlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0