18 juni, ledig

igår efter jobbet så lämnade vi daniel vid ishallen & jag , therese & rebecca åkte & handlade lite.
sen hem till jennifer & fixa.

jag stod faktiskt för grillningen & dom andra fixa allt annat.
jag lyckades riktigt bra om jag får säga det själv!
så vi åt & blev as mätta!

alla var så trötta så vi la oss i soffan, blev inte så kul som jag hade tänkt mig haha!
men trevligt var det ialla fall :)

hela morgonen har jag halvsovit, skulle komma en hantverkare & fixa badkaret mellan 8 & 12.
det konstiga var att jag skulle vara hemma, annars brukar dom ha huvudnyckel & kan gå in själva.
så jag har legat på helspänn & halvsovit hela morgonen haha.

sen runt halv nio plinga det på dörren, jag for upp som ett spjut!
var tydligen inget rör i badkaret, vilket förklarar översvämningen efter ett bad eller en dusch haha.
han åkte iväg & köpte ett & är nu tillbaka.

hoppas han är klar snart, måste fixa en massa saker & vill åka med farmor till media markt!
måste plocka undan här också, har ingen lust alls!


me, the grillmaster



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0