15 juni, tisdag

3 år & 2 månader med Daniel

igår jobbade jag hela dagen, 9.30-19.
efter jobbet mötte jag upp therese & köpte sallader från unico & sen hem till jennifer.
det blev en tjejkväll + timothy sen haha.

vi kollade på det norska kungabröllopet, bara jag som var intresserad, men jag fick ialla fall se det!
daniel hämtade mig runt elva tiden, han hade fotbollsmatch igår i grisslehamn.

imorse efter att ha skjutsat daniel till jobbet åtke jag ut till mamma & pappa direkt.
klarar inte av att ligga i den äckliga lägenheten en hel dag!

så jag sov till typ elva & har kollat på filmen it's complicated, den var faktistk riktigt bra!
nu ska jag nog äta lite lunch, blir en kycklingwrap!

sen ska jag jobba ikväll 16.45-21.
yey!

åkte även ut hit för att det skulle ju vara strålande sol & visade stor sol i alla tidningar.
har det varit någon sol?
nej, tamejfan!



Kommentarer
Postat av: Anonym

är timothy jennifers kille ? :)

2010-06-15 @ 14:15:04
Postat av: louise

jag svarar inte på anonymas kommentarer.

säg vem du är så svarar jag

2010-06-15 @ 15:00:25
URL: http://louisebj.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag heter emma och brukar läsa din blogg, men jag undrade bara vem det var eftersom att han var med på eran tjejkväll :)

2010-06-15 @ 15:42:38
Postat av: anna hagman

Jag längtar ihjäl mig till lördag! Ska bli SÅ skönt att få rå om dig lite, eftersom jag inte haft möjlighet att komma till Uppsala nu, senaste. Längtar efter dig hjärtat!

2010-06-15 @ 19:43:33
Postat av: louise

hej emma, nej timothy & jennife är inget par, timothy är min barndsomvän :)

2010-06-15 @ 21:51:17
URL: http://louisebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0