10 juni, torsdag

det är fortfarande jobbigt & vi vet inte än hur allt blir.
jag bara gråter..

hursomhelst igår jobbade jag ialla fall, 7-13.
lyckades byta bort några helgdagar i sommar, så nu känns det inte lika tungt.
har inte en ledig helg, men jobbar bara en dag ialla fall så jag kan göra något ialla fall.

efter jobbet åkte jag,jennifer. lisa & juni ut till thuns, blev en fin typ kort kofta för mig.
vi var tillbaka till fyra i uppsala, då hämtade jag upp daniel & therese.

vi åkte till ica väst & köpte lite gott till kvällen.
sen fick therese se lägenheten.
alla säger att den är fin, men köket tar ner den.

ialla fall så duschade daniel & fixade sig.
sen åkte vi till jennifer & grillade.
timothy kom också, så vi satt ute på jennifers lilla balkong & gjorde det mysigt.

åkte sen hem till therese & kollade på beck i stormens öga.
sen åkte vi hem & sov.

idag ska jag jobba 11-19.15.
efter det ska vi ut & äta med jobbet på riverside.
hoppas dom har god mat.

jag lyckades få ihop ett inlägg.

jag älskar dig obeskrivligt.
vill inte ha någon annan än dig.


Kommentarer
Postat av: L

<3

2010-06-10 @ 19:29:41
URL: http://lisaalkell.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem är timothy, är de jennifers kille? :)

2010-06-12 @ 17:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0