1 juni , tisdag

kom hem till uppsala igår vid tolv tiden.
sen dess har det varit full fart hela tiden.

igår flyttade vi...

vi plockade ur dom allra sista grejerna & började köra upp allt till lägenheten.
vi höll på från tolv till åtta på kvällen.
körde fram & tillbaka & alla hjälptes åt.

vill tacka mina älskade som hjälpte till, mamma, pappa, ludde, mormor, morfar, farmor & tess!
TACK!

jag vet inte riktigt hur allt känns.
klart att allt är nytt. men det känns inte bra ännu.
jag var riktigt ledsen igår.

lägenheten är väl helt okej, kommer bli riktigt fint när dom börjar renovera.
men nu känns allt mest jobbigt.
känns som att vi inte tänkte igenom allt helt klart.
men vi har en plan & vi följer den.

vi var ialla fall snälla &  tyckte att simon & elin kunde få komma in i lägenheten :)

hursomhelst kommer allt bli bra tillslut.

men kändes inte kul igår nör man kom hit & det var hur äckligt som helst.
dom hade inte städat eller något, det har ner ens humör väldigt när man ska hålla på & flytta in.
så himla tråkigt, men men.

idag har jag jobbat 6.50-16.
sen åkte jag & daniel & handlade lite.
 
daniel skjutsade mig itll gamla lägenheten innan hans träning.
farmor & mamma kom & vi lämnade över nycklarna till elin & simon.
känns lite jobbigt faktiskt.

någonstans man bott i ett år & nu aldrig  mer vara där liksom, en konstig känsla..

efter det åkte vi hem hit & plockade undan lite.
min älskade mamma & farmor har köpt massa nödvändiga städgrejer till oss.
dammsugare, moppar & massa bra!

runt åtta tiden kom daniel hem hit med anna & jennifer.
det blev tacos & DH & montering av vår expedit hylla & ätit ananas.
så vi har haft en riktig myskväll!

nu är det sent & jag ska kolla lite oc så länge jag orkar.
ska ligga & titta på fina daniel & pussa på han.


såhär ser det ut för tillfället, tråkigt.

dagens middag

mina fina nya hylla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0