sista kvällen

dagen var varm & härlig & jag & jennfier har solat & ätit sill som vanligt.
jobbade några timmar sen mellan halv fyra & sju.

väntade på daniel efter jobbet, han svarade inte på en timme.
han hade somnat, snacka om att jag blev rädd & orolig att något hade hänt, typ drunknat i badet.

blev goda räkmackor nu på kvällskvisten.
& sen har vi packat ner alla daniels grejer nu.
daniel går på semester imorn & flyttar hem över sommaren i väntan på sin lägenhet i stockholm.
är blandade känslor här ikväll.

jag tänker inte gå in på privata saker, men jag & daniel ska prova bo isär.
jag hoppas att allt blir bra.
vi är ju fortfarande tillsammans.

har precis duschat med daniel.
nu ska vi ligga i sängen framför tvn & ha vår sista kväll här som sambos..

god oh god..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0