6 juli, tisdag

idag har jag varit ledig.
jag & anna åkte ut till mamma & pappa redan vid halv sju tiden, la oss på sofforna & sov till typ tio.

vi väntade oss fint väder under dagen men det blev aldrig stekande sol.
så vi tog en lång prommis på över en timme.
jätteskönt att gå ute i lövstalöt på den gamla hederliga cykelvägen.

när vi kom hem så gjorde vi lunch, blev vitlöksmarinerad laxfilé med en fräsch grönsallad & vitlök & limesås
det var gott må jag lova!

idag kollade jag för första gången på twilight, vad var det å hänga i granen då?
herregud, förstår inte all hysteri.
visst den går att titta på, helt okej, men inte så extremt bra.

vi åkte sen in & hämtade daniel efter jobbet. sen i stort sett direkt till enköping för en sak!
vill tyvärr inte skriva vad vi gjorde där.

men efter vår lilla utflykt till enköping så åkte jag, daniel, anna & anders & käka middag på donken haha.
vi droppade daniel hos dahl & jag & anna åkt hem hit för att se new moon, den var sämre än den första.
men gud så jag & anna hade kul. bara vi två som kan vara så sjukt galna!

hämtade daniel efter det & är hemma nu & ska sova.
har anna bredvid mig här i sängen igen haha.

nej nu ska vi sova snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0