5 juli, måndag

sitter i sängen & äter carbonara till frukost, hade inget smär till mackorna & då vill jag ej ha haha!
ska snygga till mig snart också!
idag jobbar jag 12-20.15. usch långt pass.

efter jobbet så hämtar daniel mig. anna ska hem till oss & Sova inatt.
ska leka med henne imorn.
anna, du vet var jag finns, no matter what.

så ikväll ska vi bara mysa & ta det lugnt & prata.
jag ska ta hand om min finaste anna.
jag ska göra lyxiga varma mackor & bjuda på massa gott!

har glömt att skriva det, jag & anna ska vara sambos från september till februari, hur kul kommer inte det bli!?

i veckan ska jag köpa mig en stor flott divansoffa!
precis dena här nedanför!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0