röntgen

farmor var här hela förmiddagen. hon gick runt & städa, hon kan inte sitta still. jag som tyckte jag hade städat här hemma, men tydligen inte haha.
men guld ändå att hon gjorde det, orkar ändå inte plocka nu.

jennifer kom runt tolv tiden & är här nu med. vi har bara pratat & tagit det lugnt.
jag åt lite lunch, avokado & tonfisk, & en morot, riktigt gott & enkelt.

har ringt & pratat med min chef leena också. hon tyckte det var bäst att jag var hemma imorn också. tror också det är lika bra med tanke på hur jag låter & mår. så blir hemma imorn med.
har börjat med medicinen coccliana nu istället för mollipect. den är starkare så vi får se om det gör mig bättre.

nu sitter vi & väntar på att mormor & morfar kommer & hämtar mig. dom ska skjutsa mig till elizabeth sjukhuset & följa med mig på röntgen.
är lite nervös hur dom ska göra. men det är nog ingen fara :)


Kommentarer
Postat av: Anita Reinwalds

Hej Louise!

Stackars dig med denna hosta, hoppas det går bra på röntgen.Jag var hos Kjelle idag, han pratade om Daniel och Louise. Han blandar ihop alla namnen så helt plötsligt var ni hans barn. Han är pigg men minnet är inte så bra. Men när man pratar ishockey då tänder han till.Efter vad dem säger så ska det nog läkas i huvudet och minnet ska komma tillbaka mer och mer. Man får hoppas på det.

Var rädd om dig Louise.

Hälsa Daniel

Kram/Anita

2010-01-20 @ 16:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0