mysdag

jag & anna åkte till savitri & emelie i knivsta runt ett tiden.
savitri färgade emelies hår & jag & anna körde lite wii dans spel haha, har aldrig gjort det förr så jag var inte så bra haha!
sen fixade emelie min nagel :)

anna & jag åkte runt tre tiden till gränby, vrålhungriga, så vi köpte en tonfiskmacka & sen gick vi runt & kikade. blev en liten pincett för min del & lite mat shopping.

när vi kom hem gjorde vi en kladdkaka & flygande jakob samtidigt. det gick bra.
var så gott med flygande jakob, har inte ätit det på flera månader!
sen byggde vi om vitrinskåpet, men dörren orkade vi inte fixa så den åker på en annan dag haha!

runt halv nio åkte jag & anna hem till henne & dennis lägenhet. vi tog med ost & kex som vi hade hemma.
jennifer kom & vi har haft värsta tjejkvällen & massa mys.
vi har planerat  för annas lilla party, kommer bli så kul!
nu bor äntligen fina anna här i uppsala, massa såna här tjejkvällar kommer det bli!

kom hem nyss, blev genomfrusen av att bara gå till bilen & innanför dörren så jag tog en varm dusch med min sjuka pojkvän, stackarn har har hostat ihjäl sig nästan. ska inte gå in på detaljer, men jag fick ringa vårdguiden, men nu verkar det lugnt..

nej nu ska jag sova, imorn ska jag jobba, 8.30-13.30. sen kommer familjen reinvalds hit & brita & bertil, dom firar mig i etfterhand eftersom fredrik hade vattkoppor på min födelsedag.
så imorn blir trevligt.

/ Louise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0