min 20årsfest

jag börjar skriva lite nu om min fest haha, har lite tid nu. daniel sover & jennifer kollar barnkanalen haha!
tisdagen var hektisk, jag & anna åkte till ikea & sen hämtade vi savitri & åkte ut & fixade i lokalen.
sen fixade vi oss själva, sen plinga det på dörren, då kom jennifer,åååååh så glad jag blev! har varit utan min börja i en månad! så himla kul att se henne!

kvällen var ialla fall skitkul & lyckad om jag själv får säga. jag framförallt hade så jävla kul, alla var så taggade & vi dansade & gjorde galna lekar haha. alla var så härliga!
jag dansade i stort sett hela kvällen. daniel, timothy, dennis & ludwig kom ganska sent. kommer inte ihåg tiden. har ingen tidsuppfattning från klockan tio.. men jag hade så grymt kul ialla fall & alla som var där gjorde min kväll till guld! vet inte mer vad jag ska skriva. men tack alla ni <3

jag fick också jättefina presenter, otroligt fina. det jag fick:
* senaste Dolce & Gabbana parfymen av Daniel
* en klänning av pelin
* en söt stekpanna att steka ägg i som blir hjärtan
* jättefina smycken av alla!
* nagellack
* en jättefin plånbock från paris
* fina ljuslyktor


& massa mer jag inte kommer ihåg nu, men jag uppskattade alllt, jättefina presenter!

här kommer många bilder från tisdags, bilderna kommer inte i någon ordning:

























Kommentarer
Postat av: emma

det var riktigt trevligt :)

2010-01-01 @ 12:16:49
URL: http://emmalona.blogg.se/
Postat av: camilla

minnerna sviker lite lätt när jag ser bilderna.. men ack så roligt vi hade!!

2010-01-02 @ 15:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0