Min 20årsdag & Nyårsafton

20årsdagen var lugn, jag & jennifer gick upp & städade undan i lokalen. drog på hög musik & dansade haha.
när vi kom hem gick vi upp & väckte ludde & daniel. jag & daniel tog en dusch & sen beställde vi pizza. guuud så gott det var första tuggorna, sen blev det äckligt haha.
sen åkte vi in till stan & fixade lite. jag var ju tvungen att handla mitt första köp på systemet haha!

när vi kom hem fixade jag, jennifer, anna & mamma & pappa ordning i lokalen.
sen kom det gäster under hela kvällen.

jag fick så himla fina saker, det jag kommer ihåg:
* två jättefina vaser
* en skål
* två fina kuddar från indiska
* fyra lila vinglas från indiska
* totalt tre ljuslyktor
* ett halsband
* presentkort på ikea
* en stor fin tavla av emma med massa minnen, TACK


det är vad jag kommer ihåg just nu :)

vi bjöd på mat & dryck sen kom dennis & daniel efter träning när alla hade åkt typ haha.
dom fick ialla fall se raketerna dom smällde för mig :)
vi åkte hem runt nio tiden. sen hade vi bara en lugn & mysig kväll.

finaste mamma

jennifer & faster








nyårsafton hämtade pappa upp mig, vi åkte ut & städade i lokalen.
efter det packade jag bilen full med alla presenter & blommor. sen hämtade jag upp jeninfer, vi lassade av allt hemma i lägenheten sen åkte daniel med & vi handlade för kvällen.
sen kom vi hem & dammsög & jag plockade upp mina presenter.
vi satt på musik & laddade för kvällen!

alexander & camilla kom runt sex tiden. dom stod för för-&varmrätt.
dom bjöd på en god bruschetta med avokado & tomatsallad med räkor & vitlöksdressing.
vi stod för huvudrätten, marinerad fläskytterfilé med potatisklyftor med rödvinsås, bearnaisesås & en god grönsallad.
efterrätten blev slutligen en undebar cheesecake med pepparkaka.

vi hade en jättetrevlig kväll här hemma, sen gick vi hem till wredh & camilla vid tolvslaget & skålade.
sen drog daniel & några till krogen,, eller blev inte så sen. jag & jennifer satt i trappuppgången, sen gick vi upp igen till wredh & camilla, sen gick vi & åt på max, eller inte jag, hade så grymt ont i magen.
sen mötte vi daniel runt halv fyra. jag rang efter taxi i över en timme, inget svar, så vi gick hem.
tog 40 minuter, annars högst 15. daniel var liiiite rund om fötterna haha.
vi kom ialla fall i säng halv fem..

det var mitt nyår haha.
men jag hade trevligt förutom att jag hade så ont i magen!










/Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0