lyxtisdag

under dagen har jag bara tagit det lugnt, kollat på greys.
sen åkte jag med farmor & therese till willys, var tvungen att handla lite. gjorde så jag kan självskanna, mycket roligare & bättre. så slipper man få en chock när man ska betala.

efter willys åkte vi hem till mig & fikade lite & jag började med maten. hämtade daniel vid fyra.
när vi kom hem fixade jag det sista med maten.
det blev en lyxig middag för att bara tisdag. men man fyller bara 20 en gång.
jag gjorde
potatisgratäng med fläskytterfilé & stekte & kokade upp i en sås.
avokado & gurka
& lite vitlöksbröd med bearnaisesås & vitlökssmör
.

så daniel var riktigt nöjd med maten :) sen åt han sin andra tårtbit också :)
vilken bra flickvän jag är alltså! (haha)

nu är daniel i ishallen. han fick ett samtal innan som jag tror var viktigt & bra för honom att få höra på sin 20årsdag & såhär innan matchen.

jag ska plocka undan maten nu & diska.
sen ska jag sitta & se på tv, vänta på att halv åtta hos mig ska börja.
efter åtta ska jag möta therese, vi ska se på daniels match :)
ska äta peach melba glass jag köpte idag. love it!


/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0