lördag

idag har jag & daniel bara tagit det lugnt. kollat tv & duschat & fixat oss.
vi åkte till elgiganten runt halv fyra & mötte micke, emelie & fredrik. vi hittade ganska snabbt en tv, en 42 tum LG.
i samma veva köpte daniel playstation3. han hade tänkt köpa det nästa månad men kunde inte motstå det.
han var som ett barn på julafton, så himla glad, haha sötnosen!

vi åkte hem hit & daniel & micke fixade upp tvn.
jag & emelie åkte & handlade. jag & daniel skulle äta tacos & dom med. så vi drog iväg & handlade.

har varit en riktigt myskväll. en lördag i min smak haha.
massa tacos, robinson & massa tända ljus & ett helt vinterland utanför fönstret.
nu väntar vi på att filmen jägarna ska börja 23.20. så daniel tog ett bad & jag kollar på greys.
daniel hade värsta genomgången hur man satte på play på PS3, fattar inget av det haha. men jag lyckades ialla fall!

till jägarna väntar en iskall cola med chips & dip, mums!
myskvällen är långt ifrån över :)



tvn. robinsonfinalisterna, hans till höger vann!


Kommentarer
Postat av: emma

åh kan vi inte ha taconight snart :P

2010-01-31 @ 18:50:38
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0