hade saknat er.....

.. lisa & juni. va jättekul & mysigt att ses. det var helt som vanligt & nu ska vi se till att ses mer igen :)
vi åt såklart våra berömda kycklingsallad.
juni hade blivit mycket större sen sist. fått tänder & allt den lilla solstrålen!
vi gick hem till sofie, lisas syster & lilla söta teo. så vi drack te & pratade lite :)

fick mina presenter av lisa. jättefina lila & vita handdukar, underbara färger, perfekt!
& jättesöta salt & pepparkar. så tack vännen!

efter det åkte jag & hämtade daniel från jobbet, sen åkte vi till gränby & köpte kyckling.
så det blev kycklingsallad till middag också. man får inte nog av det!
så nu ligger daniel & pluggar i badet & jag sitter här.
ska skjutsa daniel på träning & då passar jag på att åka till anna stekpanna  & mysa ett tag :D

/ Louise


Kommentarer
Postat av: emma

vilken gullunge!

2010-01-13 @ 22:22:05
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0