gråtfest

hela dagen har jag legat i soffan & kollat på greys. dom två bästa avsnitten någonsin har varit. & jag har legat & gråtit till programmen emellanåt. dom är ju så bra & sorgliga.

jag har ialla fall precis ätit middag, tacos. så nu är jag mätt & belåten.
förtillfället kollar jag på halv åtta hos mig. sen ska jag kika vidare på greys.

daniel kommer hem runt halv nio tror jag. han & dennis är på bion snabba cash.
jag vill också se den!
när daniel kommer hem blir det ialla fall lite mys & kul med sällskap.

jag blir hemma imorn med, lika bra, har pratat med leena.

vi hörs senare :)


min lunch, god soppa & honungste

mitt fina tacofat


lite mys till kvällen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0