6 januari

idag blev det jobba till halv två.
tog bilen till jobbet imorse. alltså, måste vara rekord kallt på flera år! -22 grader!!!
det märktes, man vart nästan helt förlamad. lilla sunny var väääldigt seg, växelspaken fick man slita i som fan!

var ialla fall hemma runt två tiden. sen fixade jag & daniel, plockade undan liten & ändrade en ska på vitrinsåpet igen haha.
sen kom daniels familj & brita & bertil runt fyra. jag fick, eller jag & daniel, en jättefin svart ryamatta som vi velat ha! så det var perfekt! jättefin var den. lite annorlunda!
så vi har fikat & bara umgåtts...

nu är jag & daniel ensamma. vi är hungriga & funderar på att åka & äta en el maco, guuud så gott!
vi träffar nog dennis ett tag också!

/ Louise


ska göra rent glaset & sätta fast dörren & en lampa

vår fina nya matta


Kommentarer
Postat av: camilla

mysigt med en rya matta! mycket fint blev det!

tänkte kolla va du gör nästa helg den 16-17. är ensam hemma. tjejkväll?

2010-01-06 @ 20:38:45
Postat av: emma

åh så snyggt louise!

2010-01-06 @ 21:28:22
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0