5 januari

igår när jag kom hem håll daniel på med vitrinskåpet, allt såg bra ut tills vi skulle lägga i glasskivorna, då kom han på att han satt ett ben fel. så vi måste ta ner allt & göra om det hahal typiskt!
medans daniel fixade med skåpet så gjorde jag riktigt goda laxmackor! Jag älskar lax!

imorse åkte daniel till jobbet, men kom hem efter åtta. han fick gå hem. han är inte pigg alltså. varit förkyld sen fredag. han har hostat så han kräkts. så nu blir han nog hemma någon dag. stackarn åker alltid på såna skitgrejer.
så jag har inte sovit något alls. har hört han hosta & kräkts.. usch..

nu är jag ialla fall uppe. jag har invigt min mixer jag fick av mormor & morfar, det blev en smoothie med vanilj yoghurt, hallon & banan. SKIT GOTT!
ska fixa mig & knalla ner mot stan, sen till emelie & fixa min nagel jag hade sönder igår, savitri är också där :)
sen blir det mys med anna. vi kanske hinner träffa lisa också, var ett tag sen!

jag & anna skulle åkt till ekerö ikväll med micke & se killarnas match, men får bli en annan dag:)
istället blir det flygande jacob, ska hålla matlagningskurs för anna haha!

nej nu måste jag skynda mig!
/ Louise


Kommentarer
Postat av: Emma

ska på hockey ikväll häng med :D

2010-01-05 @ 12:08:49
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0