31 januari

imorse gick jag upp vid åtta, jag började jobba halv nio.
de var så himla lugnt på jobbet idag så jag satt & tog bort min nagelförlängning, helt sjukt hur bra dom har suttit i över en månad, ingen har ramlat av, jag har haft dom på jobbet utan handskar & diskar varje dag. förstå hur bra & tåliga dom är! du är grym emelie!
förut när jag gjorde ramlade en nagel varje gång jag jobba.

kom hem för typ en timme sen. jag har har tagit en varm, lång dusch & börjat med en kaka.
receptet hittade jag på emma englunds blogg. hon som var med i bonde söker fru förra året & gifte sig med magnus.
lägger upp bild & recept sen  när den är klar :)

daniel sitter & spelar för fullt på sitt PS3 haha.. man hör när det inte går bra, då kommer det svordomar!
jag ska måla mina naglar nu i en jättefräsch, kankse lite sommarfärg, men jag ska ialla fall ha det, är så fint!
fick det av lina i present :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0