25 januari, LÖÖÖN

igår var en lugn söndag. vi åkte tillbaka till uppsala runt tio.
killarna hade träning & jag & anna åkte på tupperware party hos pia med mamma, emma & kerstin kom också :)
jag köpte en lökhackare, en apelsinskalare  & så fick man en skål :)

efter det åkte jag & anna & köpte kinamat med hem till dennis & anna. sen blev det myskväll där hemma, vi kollade på johan falk filmen. GUD SÅ SNYGG HAN ÄR JOEL KINNAMAN!
jag & daniel åkte ialla fall hem i pausen & såg resten här hemma.

idag har jag jobbat. känns konstigt nog skönt att vara tillbaka. kanske för det var en skön tid haha.
anna mötte ialla fall mig efter jobbet. åkte hem & bytte om & hämtade bilen. sen hämtade vi upp killarna & åkte till maxi & handlade. handlade ganska mycket nu. så underbart att handla när man får lön haha.
vi har köpt en massa frukt, så gott.

nu har vi alla fall ätit en god middag & daniel badar & jag kollar på greys. väntar på ett speciellt avsnitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0