24 januari, gårdagens firande

igår åkte vi ut till singö vid tio tiden. blev stannad i en stor poliskontroll vid jälla. händer bara mig, blev såklart nervös haha.
påväg till singö var det ialla fall allsång hela vägen & daniel & dennis fick se mitt & annas sanna jag i bilen. eller snarare en bråkdel haha.

vi kom dit & började fixa det sista & oss själva.
mamma & pappa kom först av alla gäster. så alla kom runt två tiden sen.
det var jättetrevligt & mia hade gjort enormt goda smörgåstårtor.
alla satt & titta på ossian, han är ju så jäkla söt! har blivit större sen sist :)

dagen & kvällen rusade iväg. senare mot kvällen blev det mycket goda drinkar & alkohol haha.
alla var på humör för att fira 20åringen!
så det var riktigt kul..

jag & anna lekte med ossian. fick han att gapskratta sådär härligt bebisar gör. så det var jättekul. den lilla solstrålen! så otroligt söt!

dagen blev lång, dom sista som åkte var brita, bertil, mickis, jesper & ossian.
dom åkte efter tio någon gång. så alla var trötta.
blev en hel del jäger haha, men inte för min del, usch!
så vi alla gick & la oss vid elva, heeelt slut var vi. grabbarna hade hållt på sen elva liksom haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0