15 januari, tonight's gonna be a good night!

nu sitter jag & dricker te & äter kiwi till frukost.
har precis duschat & ska snart börja fixa mig, ska åka till emelie & fylla på naglarna :)
sen blir det lunch med mamma hon fyller år, Grattis älskade mamma :)

sen är det fixa för annas party ikväll! kommer bli så kul att få träffa hennes vänner från norrtälje & stockholm så vi ska ha grymt kul ikväll! kommer var nästan över 20 personer så det blir många i deras tvåa haha. men kul ska vi ha!

vi kanske hörs sen :)

/ Louise

'

provade min cam på datan i onsdags, inte så bra haha


Kommentarer
Postat av: Kerstin Pettersson

Hälsa mamma och gratta henne från mig.Kram Kerstin

Ps Du lägger upp sina fina bilder på mat och inredning och jag blir jätte sugen/inspirerad när jag ser dom.

2010-01-15 @ 12:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0