11 januari

dagen har varit tung. har inte mått bra, får väl daniels skit han haft. usch vill inte bli sjuk.
efter jobbet mötte jag anna, vi gick till emmas salong där hon fixade jennifers hår, så det blev häng på salongen i två timmar haha. men det var trevligt!

sen gick jag anna & jennifer hem & hämtade bilen, lämnade daniel hos dennis.
sen åkte vi till gränby, jag köpte ett linne tills på fredag, lovely!
köpte lite mat till kvällen.
när vi kom hem så gjorde vi alla vår egen mat.
jag åt lax med avokade, gurka & mangold sallad. mums!

under kvällen har vi pratat om fredagen, då vi firar anna som fyller hälften 40!!!!!
ätit brieost & haft värsta tjejsnacket!

jennifer kommer sova här ikväll :)

/ Louise




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0