söndag

middagen hos mormor & morfar var jättegod & trevlig!

nu är vi hemma, jag har tänt ljus & kurat ihop mig i soffan i en filt.
ska se på kalla fakta nu, handlar om trafficing, thailändska kvinnor som blir lovade jobb som assistenter, smarta tjejer som pluggat på universitet & har examen i bra arbeten. men blir totalblåsta & blir tvungna att sälja sina kroppar.
usch hemskt,
kommer säkert bli arg när jag kollar på programmet & vilja slänga något på tvn, men då blir nog inte daniel glad. så jag ska behärska mig.

senare ska vi se snabba cash, daniel har den på datan, jag har inte sett den, men daniel.
så jag ser fram emot att se den omtalade filmen.
kul att se snyggingen joel kinnaman också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0