middag

hemma hos mamma & pappa kollade jag, sus, mamma & rebecca på en film som hette I hate valentines day. den var skitseg & jobbig.
fick ett jättegulligt kort av rebecca, det var både till mig & daniel.
tack gumman!

runt fyra hämtade jag upp daniel så gav han mig rosorna & vi åkte & handlade lite till kvällen.
vi åt tacogratäng  till middag, riktigt gott, var ett tag sen.
synd bara att jag inte klarade av att äta mer än typ fem tuggor. började må illa direkt.

åt lite lite mat hos mamma & pappa, innan dess hade jag inte ätit på 24 timmar pga mitt illamående. usch är verkligen jättejobbigt.
men men, smällar man får ta..

är ingen bra film ikväll på tv heller.
leena rang nyss, min chef, hon frågade hur jag mådde & om jag kunde jobba imorn.
hon sa att jag nog skulle vara hemma imorn, så då blir jag det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0