fredagen

vår jättevackra savitri i hennes nya fina hår


fredagen
hos savitri var jättetrevlig!
vi kom runt sju & fick ett glas bål , den var supergod!
vi satt & pratade lite & stirrade på allt det smarriga savitri fixat
det var massa exotiska frukter & grönsaker med dipp.

det blev lite plockmat & det var supergott!
vi var några från klassen. så himla kul att vi håller kontakten & börjat ses mer & mer.
kvällen var ialla fall jättetrevlig med massa prat & skolminnen.

några drog ut vid halv tolv tiden, så jag & jennifer skjutsade ner dom till bj, åkte & köpte hem lite cheeseburgare & kom hem, till dennis & daniel hemma hos oss.
så jag orkade vara uppe ett tag sen stupade jag i säng & somnade.



underbart!!!



emelie & jag, min nagelterapeut ;) & ingifta släkting

emelie, jag & lisa :) vår snygga MILF ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0