8 februari, ledig dag med mamma

idag har jag & mamma haft en mysig dag
jag åkte & hämtade henne & sen åkte vi in till care & beauty.
bubblade i en timme & gjorde skrubb & la ansiktsmask & pratade en massa.
det var skönt att få prata med mamma.

efter det snyggade vi till oss & gick till café årummet & åt lunch med ludwig.
jag & mamma åt en god pastagratäng.
sen gick vi & kikade lite på stan.
gick in på mitt jobb & handlade lite smått & hämta mitt schema.

efter staden åkte vi ut till maxi & handlade mat.
jag skjutsade hem mamma & hämtade daniel.
nu är han på träning.

jag är hemma & ska göra en lätt middag, det blir skagenröra med räkor & lax, mmm så gott, & lite avokado till det.

ikväll kommer nog jennifer hit, jag har tagit hem en massa resekataloger inför sommaren.
jag & jennifer ska åka utomlands i sommar, lutar åt halkidiki, bara för vi älskar att säga det haha.
nej men det är ett ställe på det grekiska fastlandet & det verkar jättefint!
så vi får se vad vi kommer fram till ikväll :)

hörs kanske senare :)


Kommentarer
Postat av: mamma

hej, vad roligt att läsa, ja vi hade jätte mysigt. Det var härligt att ha ett riktigt långt samtal med dig,

Hoppas allt löser sig som vi pratade om.

Jag har ju inte läst din blogg på länge märkte jag. Det var många tankar och funderingar som du skrev om här nedan om framtiden.

Vi finns här för DIG, kram

2010-02-11 @ 20:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0