3 februari

igår efter jobbet åkte jag .till anna anna var helt i extas för det var paradise final haha.
jag åt min middag hos anna sill & potatis, så himla gott när man inte ätit det på ett tag!
sen åt vi vindruvor & drack te :)

killarna kom hem efter tolv, så jag & daniel var hemma vid halv ett tiden.
jag var inte trött så jag la mig i sängen & tittade på andra avenyn säsong ett.
så jag kollade från halv ett till 05.05, sen funkade inte ljuden på avsnitten.
jag var verkligen inte trött, så efter det låg jag bara & tittade på daniel, hur himla söt han är när han sover.
han är verkligen supersöt!

så eftersom jag int ekunde sova så skjutsade jag daniel till jobbet.
hörde värsta brandbilarna på nära håll, något måste ha hänt.

när jag kom hem somnade jag direkt & har sovit tills nu.
så nu har jag duschat & ska fixa mig & sen åka till lisa & juni.
vi ska laga en god lunch, en helt ny maträtt, det ska bli spännande haha!

så vi hörs senare:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0