26 februari, en dag med tjejerna

idag sov jag till elva, det är sjukt ovanligt haha!
jag & rebecca fixade oss & åkte & hämtade anna vid BMC & sen jennifer i storvreta sen åkte vi ut till thuns!
vi gick & kollade, jag hittade mycket & plockade på mig. men jag har gjort framsteg & valde att plocka bort hälften haha, det sved men jag insåg att det var onödiga saker.
det blev ialla fall en tröja jag kollat på länge från vila, den var 100kr billiagre på thuns så det var bra!
köpte dynor till stolarna & lite småsaker hit.

anna & jennifer shoppade också mycket!
efter thuns åkte vi & lämnade av jennifer & rebecca, dom skulle jobba.
men jag & anna åkte till gränby & mötte upp grabbarna.
blev en runda för mig & daniel på systemet, köpte dom nya xider, längtar tills att smaka den imorn haha!

efter det åkte jag & anna ut till mamma & pappa. åkte & hämtade mormor & morfar.
så vi alla & farmor åt pizza & hade det mysigt .
nu under kvällen såg jag anna & jennifer killarnas match, guuuud så spännande!
dom vann ialla fall, daniel gjorde sista målet & gjorde så dom får kvala sig kvar!
gud så spännande det var haha!

nu är jag & daniel hemma ialla fall, ska ha myskväll nu & fira, ska äta dipp & morötter & naturgodis & ska dricka flädercider, mmmmmys.
ska se nya amercian pie filmen också!

så nu måste jag riva morötter medans daniel badar haha!
hörs imorn!!


tröjan jag köpte

stolsdynorna


Kommentarer
Postat av: emma

nya x-idern är super :D

2010-02-27 @ 10:33:18
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0