21 februari, älska snöööö

fredagen med rebecca var lugn & skön.
vi kollade på white chicks & skrattade & toksomnade haha!

igår åkte vi & handlade med farmor & efter det åkte jag & daniel ut till singö.
det var en lugn lördag, åt jättegod mat som mia gjorde.
blev fläskfilé med whiskeysås & till efterrätt blev det något helt nytt, mandelflarn med mangomousse & hallon, riktigt gott!

sen kollade vi på melodifestivalen, jag kan ju säga att bäst hitills av alla är gruppen timotei, precis så ska det låta i svenska melodifestivalen! sjukt söta tjejer som spelar & sjunger bra, perfekt!
så kom igen nu brudar & kamma hem det här!

imorse åkte vi från singö runt tio.
daniel är på träning nu, jag skulle fickparkera i samma ruta & fastnade igen haha. men mormor & morfar kom & hjälpte mig & en snäll främling, kom loss direkt.

nu ska jag sminka mig  & plocka undan lite.

runt fyra tidenl ska vi på middag hos mormor & morfar. mamma, pappa  & ludde kommer också, så det blir mys :)
blir min favoritmat sen barnsben, porterstek, gud så gott!!!

måset bara säga att jag älskar vintern, det här har varit den finaste vintern på säkert 20 år i sverige.
så kan alla sluta klaga på det fina vita vi har! våren kommer & sommaren också.
det här är lika härligt som sommar enligt mig.
på singö är det minst en meter snö, lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0