17 februari, onsdag

imorse när daniel skulle itll jobbet kunde han inte gå eller stödja på vänster foten, han gjorde illa sig igår på matchen, så pappa & mamma hämtade upp oss halv sju.
jag åkte till jobbet & daniel fick skjuts till akuten, där satt han i fyra timmar ensam. stackarn. ville vara med dig.
så han hoppar runt på kryckor nu haha.

jennifer hämtade upp mig halv fyra, vi åkte hit & jag bytte om till träningskläder, sen åtke vi till gränby snabbt.
sen ut till ultuna & körde tre pass!
vi började med core bosu, inte riktigt i min smak. var som en barnträning. bosu är core med en halv medicinboll, var inte alls något kul.
men däremot endast core är underbart!

efter det blev det skivstångpass, älskar skivstång!
& efter skivstången var det direkt spinning!
snacka om att vi var möra i kroppen efter, men det är så det ska vara. ååååh älskar känslan i kroppen efter man tränat!

jag & daniel har precis ätit, det blev falukorv med spenat & avokado för min del, mumma!
har duschat & känner mig fräsch. har även bäddat rent.
finns det något bättre än en nybäddad säng? soo lovelyyyy!

jennifer kommer senare, ikväll blir det uppesittarkväll
svenska hockeylandslaget, herrar, spelar första matchen mot tyskland klockan halv två inatt.
& den ska vi inte missa!!!
ska bli så kul att se zäta & foppa spela!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0