15 februari, måndag

imorse var jag snäll & skjutsade daniel till jobbet, självklart får man skit för det haha.
när jag kommer hem fastnar jag med bilen, jag kommer inte loss ur snön.
så jag fick ringa pappa & han kom, han fick bogsera bort mig med lina, då kom jag loss.

när jag kom in skulle jag lägga mig & sova, då hade det börjat bli ljust, så jag kunde inte somna.
gud så det vänder. nu är det liksom ljust halv sju på morgonen, annars kolsvart till åtta.
likadant runt fyra tiden brukar det vara mörkt, nu är det mörkt runt fem först..
men det är bra, betyder att vi närmar oss våren.

runt tio tiden kom min lillebror ludwig & plingade på, han hade varit hos kiropraktorn.
sen runt elva skjutsade jag honom till husläkaren, stackarn ha öroninflammation.
efter det åkte vi till donken så han fick köpa cheeseburgare.

påvägen hem hit hämtade vi upp farmor & sen har vi suttit & umgåtts.
ludde har mest suttit vid datan. kul att ha lillbrorsan på besök.
nyss kom mamma & pia & hämtade upp han.
pia har inte varit här, hon tyckte vi hade det jättefint!
har ju flera saker jag fått av henne här hemma :)

nu kollar jag bara på tv & tar det lugnt, min mage är inte okej.
ska bara ta det lugnt nu
har tagit fram & tinat kycklingfiléer till middagen.

hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0