13 februari

igår kväll hade vi verkligen skitkul & jättetrevligt!
jag, jennifer, mamma, katarina, therese, annika & marguerite
möttes på hotell hörnan & tog ett glas, efter det mötte vi upp sus & gick till flustret.

vi åt, det var asiatisk buffé, det var faktiskt riktigt gott!
drack vin & cider.
bandet som spelade var jättebra & wille från bonde söker fru, bögen haha, var typ värd, han var jätteduktig, blev vår vän efter kvällen! har en bild på han med oss på jennifers kamera som jag lägger upp sen :)
kvällen var ialla fall jättekul, bra band & bra stämning & schlager tema.

våra mammor & andra drog runt halv elva,  vi ville vara kvar & se linda bengtzing.
så vi dansade & dansade, perfekt musik i min smak, schlager & alla eurovison vinnarlåtar.
emma du skulle varit med!!
var kul att dansa med mamma!

hursomhelst så tog vi oss hem runt halv tolv. mötte daniel & dennis så vi gick hem.
när jag kom hem var jag helt slut  & gick & la mig.

tungt att gå upp imorse kan jag säga, guuuud så trött jag var haha.
men jättekul att dansa, har börjat träna för uppvisningen i maj.
hann med tåspets idag också!
efter dansen så hämtade  jag ut mina danskläder, äntligen!!

nu är jag hemma, ska äta lite mat, blir lax & stuvad spenat.
ska jobba stängning ikväll :(
sen blir det nog leka med jennifer & camilla, får se vad som händer, sugen på mitt rödvin som står här hemma!


skål för en härlig kväll!

jennifer & jag

pinglorna


therese, jennifer & jag


Kommentarer
Postat av: mamma

va kul att ni också tyckte det var kul, får vi göra om. Vilken tur ni nhade so fick se linda

2010-02-13 @ 15:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0