måndagen

idag åkte jag & mamma ner på stan.
vi åt först lunch på villa romana, det blev en efterlängtad ceasarsallad!!
efter det gick vi runt & kikade lite bara.

klockan tre så gick jag till frisören.
alltid lika kul att gå till frisören.
få skvallara lite  med anna, lite psykologtid kan man säga haha!
jag blev ialla fall huuuuuuur nöjd som helst!
jättefin färg!!! anna kan hon!

efter frisören så mötte jag upp therese, vi handlade lite till vår middag & lite godis till kvällen.

när vi kom hem gjorde vi våfflor som blev vår middag.
supergott! har inte ätit det sen våffeldagen tror jag!

sen kom jennifer också, vi har myst & bytt kort.
så sen när jag orkar laddar jag upp deras bilder med :)

jag är ialla fall hemma nu, ska lägga mig i sängen & kolla lite tv.
är så himla trött!






Kommentarer
Postat av: Chubby

Men mjao sexy blev skit snyggt ju!!

2010-12-21 @ 00:08:56
Postat av: louise

taaack gumman! hoppas vi ses idag, vi har massa att prata oM!! PUSS <3

2010-12-21 @ 08:44:03
URL: http://louisebj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snyggt, men du vet kram Mormor

2010-12-21 @ 10:31:47
Postat av: ulrika

Your smoken hot!! <3

2010-12-21 @ 23:16:37
URL: http://uzzikuzzi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0